Vimla: Vissa har det, andra inte (ostbåg..krok..bågar), 15 sek

Det märks när du
ringer med Vimla!

Helt okänd och sist in. En ogillad bransch och en kräsen målgrupp. När vi började samarbeta med Vimla var utmaningarna fler än de sju konkurrenterna. Vimla behövde bli någon, men framför allt någon som den unga målgruppen kunde tycka om. Vi gav dem en värld som sticker ut från allt annat och som knappt kräver en sekund för att kännas igen. Sedan dess har vi använt den världen för att berätta om Vimlas strävan efter att göra både mobilvärlden och den stora vida världen lite bättre.

Idag har de branschens mest lojala användare och fortsätter växa så det knakar. För några år sedan var det inget man gjorde, men nu är det normalt att älska sin mobiloperatör.

Ni är så jävla grymma. Älskar den nära och personliga kontakten med kunderna. Fortsätt vara bäst.
Vimla-användare
Vimla: Vissa har det, andra inte (fiskar)